luni, 14 februarie 2011

Acum altele am si niste vesti rele

Eu(miru)
Eta
Ale
CEAW! Ei , ca tot vorbim de vesti bune, vesti rele, o sa va dau si o veste rea care nu cred ca va afecteaza pe voi cu ceva dar in schimb ne afecteaza pe noi, trupa, am ramas doar 4 acum nu mai suntem 5 ca inainte deoarece am pierdut o fata pretioasa, ALEXA!Este adevarat ca ne certam aproape mereu cu ea deoarece mereu ne scote ochii cu una si cu alta.Nu vreau sa recunosc dar cateodata mai avea si ea dreptate, insa are foarte multe defecte: este pesimista, fitzoasa, increzuta, atotstiutoare, mincinoasa, si putin(mai mult) cam pitzigaiata!Mereu sa lauda si se crede cea mai tare din parcare mereu ea vrea sa fie prima, sa fie in centrul atentiei dar intr-un fel ma bucur ca a iesit din trupa (chiar ma rugam sa iese odata).Atat pe azi ne vedem si in alte zile pa!Dar as vre sa va prezint cateva dintre noi, fetele din trupa, dar cand eram putin mai mici, o si ca tot vorbim de varsta sa va spun varstele noastre caci cred ca nu am mentionat asta pana acum: Eta are 11 ani( face 12 in in decembrie), Deea are 11 ani(face 12 in iunie),Bea are 10(face 11 in aprilie),Eu,Miru am 12 ani(fac 13 in februarie)iar Alexa are 10 ani(face 11 in  noiembrie).     Revin maine cu noi poze cu toate in afara de Alexa.Pa va pupyk dulke.!   

3 comentarii: